Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Men's only

Αγαπητά μου κορίτσια , 
Αποφάσισα να αφιερώσω μια ανάρτηση για τους άντρες της ζωής μας! Τι εννοώ? Και τα αγόρια περιποιούνται τον εαυτό τους ( σίγουρα όχι στον ίδιο βαθμό με εμάς) οπότε τρύπωσα στα πράγματα του δικού μου αγοριού είδα τι χρησιμοποιεί ρώτησα και την γνώμη γι' αυτά τα προϊόντα και σας τα παρουσιάζω ώστε να τα προτείνετε και στους άντρες της δικής σας ζωής!



Το σαμπουάν της Klorane με τσουκνίδα είναι ιδανικό για λιπαρά μαλλία , έχει και σειρά για τριχόπτωση η συγκεκριμένη εταιρεία. 







 


Για styling χρησιμοποιεί τον πηλό της wella , έχει πολύ καλό κράτημα και δεν γυαλίζει η τρίχα , είναι σαν να μην φοράς κάποιο προϊόν 









Σαπούνι προσώπου από τα body shop της σειράς tea tree , για λιπαρές επιδερμίδες με τάση ακμής. Το έχω χρησιμοποιήσει και εγώ αυτό το προϊόν μου το έχουν προτείνει από τα body shop. Βοηθάει πολύ στην λιπαρότητα και αφήνει το δέρμα καθαρό και ματ.








Αφρός ξυρίσματος σε μορφή gel , καλύτερα αποτελέσματα στο ξύρισμα και με λιγότερους ερεθισμούς σε σχέση με τον κλασσικό αφρό. 









After shave από τα body shop , εδώ δεν μου είπε πολλά ... μόνο ότι τον δροσίζει , θα συμπληρώσω πως έχει ωραία υφή 









Κορυφαίο αποσμητικό , παρέχει τέλεια προστασία και μυρίζει απίστευτα ωραία! 












Εδώ τα λόγια είναι περιττά , από τα αγαπημένα μου αντρικά αρώματα . Δεν χορταίνω να το μυρίζω στο αγόρι μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου